1aleynax Ayyyy aynı durumdayız 13.haftadayım her gün soruyor günden güne ne değişecek anlamıyorum açmasam koşup eşimi arıyo sanki doğuracam gibi bazen sabah beni akşam onu arıyor. Doğum zamanıda böyle darlayacaklar diye kaygılanıyorum. Daha şimdiden annem, kuzum, ölürüm ben ona yavrum benim falan diyor hoşuma gitmiyor sinirleniyorum