serifee6_6 Kvssrr 11 haftalik gebeyim boğulacak gibi boğazımın içinde ekmek kalmis gibi hissediyorum yutkunuyorum bir türlü aşağıya inmiyor
Kvssrr serifee6_6 ya bende işte bu şekilde kimisi paikolijik diyor kimisi reflüden artık dikkat edıyorum reflü yapacak şeyleri yemıyorum ama yine oluyor rabbim yardımcımız olsun gercekten
babygirl02 serifee6_6 29 haftalık gebeyim bende sizin gibiyim 24. Haftada başladı bu his hala devam ediyor doktor reflü diyor ama doğumdan sonra geçmez diye korkuyorum açıkçası
serifee6_6 babygirl02 benim yavaş yavaş geçiyor gibi kullandığınız ilaçlarını yan etkiside olabilir ben demir ilacı kullanıyordum çok kötü oluyordum bıraktım onu az da olsa gecti
babygirl02 serifee6_6 ben şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum bogazımdan dolayı benimki de bazen şiddetleniyor bazen hafifliyor 24 haftalıkken bir tane havuç turşusu yedim ondan sonra o takıntı hissi hep olmaya başladı inşallah doğumdan sonra geçer