mgkmom Benim beta 2 çıktı reglime daha 4 gün var tam gününde tekrarlayacağım. Normalde 0.1 0.2 çıkardı
Dmrumrnns mgkmom yarın kan versem mi diye düşünüyorum bende vermesem de test alacağım sürekli kafaya taktım
Dmrumrnns Miraclem benim sol göğsüm dolgunlaştı bi âdet zamanında da olurdu ama bu şekilde şişmezdi baya dolgun oldu sol göğsüm sürekli bi idrar var gibi birde fırından ekmek aldım kokusu ögle bi ağır geldiki sevmedim o an kokuyu
Dmrumrnns hilalaselll4 hilalaselll4 yok benim 2. Olsun diye uğraşıyorum 12 yaşında var bir tane 4 senedir yok olmuyor rahim filmi çekindim 1 ay oldu çekğmdiğim zaman yumurtlama günü geçmişti bu ay değerlendirdim
mgkmom coskun02 evet kasık ağrım var iki gün öncede minicik iki tane pembe leke geldi bugünde göğüs uçlarım çok hassas
coskun02 mgkmom benimde betam öyle çıktı bel ağrım var bide karın ağrım var çok değil ama şimdi âdetimi bekliyorum
agilkaya Benn. Bat 27-28 kasım. Yumurtlamam 10-11 kasım. Dün ve bugün silik çizgi çıktı bugün kan verdim 16,3 çıktı ☺️