emoly10 11 kasımda adetim bitti ve 22 kasımda lekelenmem oldu 2-3 gündür de kasık ve bel çevremde ara ara batma şeklinde ağrılar oluyor cumartesi sabah test yaptım ama negatif çıktı erken olma ihtimali olduğu içinde negatşf olabilirmiş sizce hamile miyim
elfozr emoly10 adet gününü beklemelisinn cnm olsa bile idrarda şuan çıkmaz lekelenme devam etmezse dikkat et sürekli uzan adet günün gelince test yaparsın