sym_yc Kızlar bu testi dün akşam yaptım bişey çıkmadı sabah elime aldım böyle sizce güvenilir mi kan vermeliyim? Bu markada bunu yaşayan var mı?
mgkmom sym_yc yaptıktan 5 dakika içinde doğru gözüküyor. Sonrası yanlış oluyor. Yarın sabah bir daha yapın isterseniz yada kan verin.
salihaci sym_yc İlk 5 10 dk içinde çıkması lazım bu şekilde güvenilir olmaz emin değilseniz kan vermeniz lazım
birerkekannesi__ sym_yc genelde kuruma çizgisi oluyor sabah kan verin ya da testi yenileyin isterseniz
burakburcu Benimde aynı şekildeydi aynı gün kan testi yaptırdım beta hcg hormonum 32.7 çıktı sonuç pozitif:)
serenss sym_yc ya niye yalan söylüyorsun 10 gün önce 12 haftalık hamileyim yazmışsın hem de çift yumurta ikizlerine
sym_yc asilirem yok yok elhmadulillah ben hamileyim 🥰 kız kardeşim için açtım postu o da yeni doğum yaptı hala adet olmadı testte böyle çıkınca aklımız kaldı bi soralım dedik
Bir1kelebek sym_yc ay canım kötü bir şey oldu sandım bende 🤦♀️ seni hamile biliyodum şükür sen değilmişsin ☺️
yavuzayse sym_yc ben yaşadım bekledim vsey yoktu kenara koydum bayaa sonra baktım böyleydi hayrlisi dyelim olumsuz konusmyalm
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI sym_yc bu kuruma çizgisi bence testi tekrarlasın. Bu arada ben diye bahsettiğiniz için böyle yorum almanız normal😂
sym_yc HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI 😂😂 bende hak verdim yazanlara neyse çok şükür ben hamileyim Allah’ım kucağıma da aldırsın 🩷
Elisa0110 sym_yc ben prodoctor marka ile öğrendim hatta ilk testlerim böyle silik çizgi gibiydi suya felan tutuyordum suya tutunca gidiyorsa kuruma çizgisi deniyor diye sonra her gün test yaptım çizgi daha da belirginleşmeye başlamıştı
sym_yc Elisa0110 kardeşimin bebeği küçük kuruma olması için şu an dua ediyoruz inşaAllah kurumadır sizde dua edin 🙈