Sngl_mhmt 39. haftada sezaryen olana kadar kustum her öğünde, yetmedi reflüm azdı 28. hafta itibariyle.. mide bulantısı için ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ben en azından o ilaçlarla istifra sayısını azaltmıştım. zofran/ zofer / onzyd dil üstü eritmeli veya hap hep 8 mg lıkları 2 ye bölerek kullandım. bazen yeri geldi gün içinde 8 mg lığa cıktıgım oldu ama en azından seçili yemekleri yeme sansım oldu. hamilelik hormonuna karşı savunma geliştiriyor bünyem safram gelip duruyor, ağızdaki o acı pis tat.. Motivasyonumuz cok büyük, doktorunuza bir danışın genelde 19. haftada azalır ama eger gecmezse sonuna kadar sürebilir. ayva seviyorsanız mevsimi geçiyor 4-5 kilo alın. kağıtlara sarıp saklayın, her gün yiyin mideye iyi geliyor. muz öyle tok tutar. naneli cacık iyi geliyor. Ben hep karbonhidrat ile midemi tutmaya calıstım, üzerine yemekler yedim. Ev yemeklerinin de suyunu vs içmedim. cok domates falan tüketmemeye çalıştım. Bazı şeyler cok tetikliyor. Kan kusmak eger oluk oluk değilse kılcal damarlardan ya da o bölgenin aşırı hassaslaşmasından kaynaklanıyor. artık bu dönemden sonra susuz ve aç kalmamaya, kötü ama kussanız da az da olsa besleyici şeyler yemeye dikkat edin. saglıkla kucağınıza alın inşaallah. zor ama geçecek emin olun☺️