Kızlar cildiyeye gitmiştim azelderm yazdı emzirdiğim için hiç kan tahlili falan yapmadı sivilceler için geçmedi üç aydır kullanıyorum her akşam. Acaba yağlanmadan hormon bozukluğundan dolayı mı bu sivilceler. Yağlı bir cilt yapım da yok bu arada normal kuru cildim var. Bariyer bozukluğundan kaynaklı çıktı diye tahmin ediyorum sivilcelerim ama nedense geçmedi. Sırtımda da çıktı sivilceler birkaç aydır böyle.ne kullandınız daha önce