Kizlar merhaba salı günü doğum yaptım bebeğimde çok yüksek sarılık ve enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisine başladılar ve bugün emzirmek için gittiğimde vermediler nabzı düşmüş cikarmayalim dediler çok kötü hissediyorum daha önce böyle birşey yaşadiysaniz yada duyduysaniz lütfen yardımcı olurmusunuz bana