buse76 ilk gebeliğimde doğum da da tüp bebek doktorumlaydım. Araştırma hastanesi bu arada. Doktorum normal doğumdan yanaydı. Herşey yolundayken 36. Haftamda tansiyonum yükseldi bir kere. Yatışım yapıldı bi hafta sonra doğumu başlatma kararı aldı. Çatı muayenesi yaptı normal doğum için engel yok dedi ve suni sancı vererek doğumu başlattı. Ama açılmam olmayınca zorunlu sezaryene alındım. Yani benim doktorum epey uğraşmıştı normal doğum için ama olmayınca olmuyor tabi bebek nasıl isterse öyle geliyor 😊