zey55 ilk hamile oldugumda doktor arastirirken esra hocayi gormustum buyuk anadoluyu dusunursem ona gelecektim baya guzel yorumlarida vardi dogum sigortam olmadigi icin buyuk anadolunun kendi anlasmali sigortali sirketi 70 bin fiyat vermisti tahliller falan yoktu icinde sadece 9 kere doktor gorusmesi vardi dogumdada epidural istersem igne icin 20 bin istemislerdi bende fakulteye bi gideyim olmazsa sadece dogumu ozelde yaparim diye dusunmustum ama cok sukur fakultedeki doktorumdan cok memnunum dogumumuda orda yapacagim