balyavrum2 kuzum ben İzmirdeyim 6 haftalıkken düşük tehlikem vardı ve ilaç kullanıyordum hamile olduğumu bilmeden de kullandım o yüzden beni perinatolojiye gönderdiler 17. Haftaya kadar perinatoloji takip etti fitil verdi vs ama detaylı için biz bakmıyoruz özele gitmen lazım dedi İzmir’de hiç bir devlet hastanesi detaylı yapmıyor ama başka şehirler de yapanda varmış. Ben o yüzden özelde yaptırmıştım şuan 30 haftalık hamileyim. Cinsiyete gelince onu da söylemediler görürsek söyleriz dediler ama tabi özel gibi incelemiyorlar kalp atışı suyu bebeğin ölçülerine bakıp yolluyorlar