fatmaduhan Kızlar 17 haftalığım şu 1 haftadır her akşama doğru baş ağrım oluyor çok şiddetli hemde normal mi sizce
Asmel fatmaduhan ilk bebeğimde hiç yaşamadım ama bunda aman Allahım 3-4 ay başım ağrıdı,ilâç da almadım çok fena günlerdi,çok şükür geçti sonradan
ezgi3452 fatmaduhan Ben de o haftalarda çok yaşamıştım. Tavsiye edebileceğim tek şey ılık bir duş, karanlık bir ortamda uzanmak, türk kahvesi. İnşallah bir an önce geçer yoksa gündelik hayatı çok zorluyor maalesef 🥹
umayala Benim haftam küçük ama benim de günlerdir ağrıyor çevremde de bir kaç kişiye sordum onların da aynı şekil. Normalmiş yani
fatmaduhan umayala ay çok zor ya bide panik atak hastasıyım aklıma saçma sapan seyler geliyor kafamın üstü alnım çatlıyor resmen
tubagundogdu Ben şuan 13 haftalığım şiddetli baş agrılarım oluyor gözüme vuruyor hamilelikten öncede baş agrım bu şekildeydi acile bile gittim bir defa kronikleşti gibi ne zaman geçer bu baş ağrıları
fatmaduhan tubagundogdu 1 haftadır akşama dpgru oluyor basınç var sanki kafamın içinde tuhaf bir durum
tubagundogdu Benimde öyle zonkluyor doktorum nörolojiye gitmemi söyledi normal değilmiş ilk aylarda bu kadar şiddetli olması kimi de normal diyor hamilelikte