Elsanur Kızlar 30 haftalık hamileyim. İlk gebeliğimde de bebeğim böyle yapardı bu 2. Resmen bebek genitalimde hissediyorum kazıyor. Çok hareket ediyor oynuyor ordan böyle yaptığı zaman akıntım da geliyor hisseden var mı benim gibi ya ?
SemaNurSoy97 Elsanur son haftalar daha zormuş ben o zamanda zorlandığımı sanıyodum ama ağırlaştıkça daha da zormuş
Elsanur SemaNurSoy97 ne oturabiliyorsun ne nefes alabiliyorsun sağlıkla gelsin inşallah tez zamanda seninkinde. 39 olmuş artık gelsin yavaştan 😆 ben 37 de doğum yaptım ilkte
SemaNurSoy97 Elsanur ya aklının ermesi açısından iyi oluyor bence tabi doğduktan sonra görücem bende bakalım iyi mi oluyomuş kötü mü😄