Benim de öyleydi dışardan fark edilmiyordu resmen 2 gün içinde çıktı şu an daha belirgin ama yine de dar giymediğim sürece belli olmaz Dışarda 😂 19+4üm iç karnın geniş diyorlar ve biz ne kadar heveslensek de aslında iyi bir şey çok büyük olmaması bunu taşıması var sırt bel ağrısı var ve çatlak 🤯