Kızlar bizim arabamız yok. Ben bebek arabası alırken pusetsiz kabin boy bir araba alsam bebek doğduğundan itibaren bu arabaya binebilir mi? İllaki puset olması gerekiyor mu? Hastaneye vs. giderken akrabalardan alıp gidiyoruz. Bebek doğunca da öyle yapıcaz. Pusetsiz arabada kucağımda gitse sorun olur mu?