Konuyu ben açmıştım, açıklık getireyim. Belki benden başka yaşayan olur diye. Benim birkaç ay önce hamile değilken midemde çok sıkıntılar olmuştu. Bence reflü ama doktor çok ilgilenmeden ibs demişti. İrritabl bağırsak sendromu. Reflüye benziyor. Bir şekilde o atak geçti bütün ramazanım mahvolmuştu. Prizinden fayda göremeyince aile hekimim prilam 10/10 yazdı. Bir sabah iki gece aç karnına. İlacı kullanmaya başladıktan sonra yine o ibs atağı gibi oldum. Mide bulantımı geçirmiyor aksine artırıyordu ilaçlar. Kahvaltıdan 10 dakika önce içiyordum ve gece yatana kadar midem bulanıyordu. Biraz araştırdıktan sonra ilacın bana dokunabileceğini düşündüm. O yüzden kendi kendime prilamı da bıraktım. 4 gündür içmiyorum. Midemin şişi indi, bulantım var ama kullandığım dönemdeki kadar çok değil. İlaçsız devam elhamdülillah. Aynısını yaşayan varsa, ara vermeyi denesin.