2bebekannesiiiii selen132 Normal değil acile gidin tedavi başlayabilir veya istirahat önerebilir biz bilemeyiz sebebini doktor bilir . Bendede olmuştu 6. Haftada devlete gittim ilaç verdi yolladı özele gittim ilaç artı istirahat önerdi rapor vermişti iyikide rapor vermiş dedim.
2bebekannesiiiii selen132 kadın doğum hastanesine gidin 24 saat bakıyorlar gün farketmiyor küçük bi ilçedemi yaşıyorsunuz
Daisyy000 selen132 Merhaba acile gidin progestan verirler bide uyuşmazlığınız varsa iğne yaparlar.4-9 hafta aralığında benimde kahverengi lekelenmem oldu. O süreçte ayakta çok durmadım, yorucu iş yapmadım. Şimdi 35e gireceğiz
selen132 Dün gece devlete gittim bugün de özele gittim bir hafta rapor verdi dinlen dedi ama kese gözüktü 4 hafta 4 günlükmüş inşallah her şey yolunda olur🙏🏻❤️