Geçmiyorum.
Çok minicik bir radyasyon alınıyor bu bebeğe zarar verecek bir şey değil tabi ama neden o riski alayım ki?
İzine çıkmadan işe giderken metro kullandığım için bi çalışan beni geçmeye zorlamıştı- o kadar sinirlendim ki sanki ona hesap vereceğim- ne kadar minik olsa bile her geçtiğimizde etkileniyoruz sonuçta- total olarak bir etki almış olucaz hiiiç gerek yok