orkidemm_ Benim doktorum yap vs demedi 2 saatte 10 hareket kuralı varya yani dikkat etmiyorum o kadar sizler ediyor musunuz sayıyor musunuz ? 30+1 gebeyim
mlkunal orkidemm_ yok ya ben oğlumda yapmadım hiç 16 haftalığım şuan ama yani bilmiyorum ne gerek var ki o kadar da insanın psikolojisi bozulur benim bozulur şahsen🥹😁
minikari orkidemm_ 35 haftalık oldum yapmıyorum yapsam sanırım stres olur kafayı yerim günü gününü tutmuyor çünkü bazı günler dağa hareketli bazı günler çok çok sakin yani onda bile telaş yaparken saatte bi saymak beni gererdi muhtemelen
Bulutlarda orkidemm_ Ben eğer uzun süre haraket hissetmezsem öyle soluma yatıp sayıyorum onun dışında yok