Ben bebeğimi 17+4 biliyordum taa ki dün gece acile gidip doktorun 18+4 dediğini duyana kadar… Böyle bir şey nasıl olabilir takipli olduğum doktor da benimle aynı hafta fikrindeydi hep. Gelişmeyle alakalı mıdır bilenleriniz fikirleri olan varsa bana bir akıl verebilir mi?