kahvetutkunu23 Selam kizlar babam bana biraz sarimsak almis soyup buzluga atcam internette goruyorum hpesini blendirdan gecirip biraz tuz atip derin dondurucuya atiyorlar oyle kac ay dayanir boyle yapanlar varmi kizlar
Meri3220 kahvetutkunu23 ben suda beklettim kabukları kolayca çıktı bütün bütün de bir kap içinde koydum az bir su gördü mü yumuşuyor hemen sizin dediğiniz gibi de yapan çok
Kaderyusuf kahvetutkunu23 bence kokar dolap o şekilde ben soyup kavanoza koyuyorum atıyorum koku olmuyor hiç. Eritmeden direk ezip rendeleyip yada diş olarak yemeğe fırına koyuyorum.
anneoluyorummm103 kahvetutkunu23 ben soyup saklama kabına koydum o şekilde bitene kadar kullanıyorum. Kullanmadan önce musluğun altında su tutuyorum hemen yumuşuyor
kahvetutkunu23 Kaderyusuf kabuklarini soyup bozdolabami koyuyorsunuz bozulma kuflenme yumusama olmuyormu
kahvetutkunu23 anneoluyorummm103 kabukalrini soyup blendirdan gecirip oyle yaptiniz demi koku yapiyormu buzlukta canim
Kaderyusuf kahvetutkunu23 dondurucuya atıyorum. Güveç yada yemeğe konulacaksa soğanla birlikte eritmeden kızartıyorum ama cacık gibi çiğden olunca yine eritmeden rendeliyorum ama erirse yumuşar kullanılmaz.
Kukoss kahvetutkunu23 baya dayanir bide buzluga girip cikinca cok daha agir kokusu oluyo az az kullaniyosun cabuk bolup kullanmak icin tuz at icine birazda oyle buzla