Fatmanur_0416 Melisssa3 ben 23 haftalık oldum daha başlamadım bence yavaştan başlamak lazım diye düşünüyorum
Yazmelegi_ Melisssa3 21 de büyük eşyaları almıştım 30 dan sonra geri.kalani aldim hazırladım herseyi. Büyük şeyleri alırsanız devamı alınır nasıl olsa❤️
mommyyysd Melisssa3 canım 11. Haftada cinsiyet tahmini yapıldı ben başladım almaya 13 14 de kesin denildi ı haftalarda bitirdim benim ikinci bebek olduğu için büyük şeyler yok içinde beşik bebe arabası falan vardı kıyafet vs yönelik aldım bir iki haftada tamamlandı
Melisssa3 Bebek arabası park yatağı aldım bir kaçda kıyafet son ana bırakmak istemiyorum zor olur diye
momyy280_ Ben de fetal DNA’nın sonucunu bekliyorum ona göre Ufak şeylerden başlayacağım büyük şeyleri aileler alacak zaten
Zeynepfasulye Melisssa3 kesinlikle erken degil bence tabikide suan herşeyi almak erken olabilir ama ben 30un içindeyim ve hiçbirşey almadım sadece ailelerin aldıkları var pişmanlık yaşıyorum çünkü ağırlaşıyorum ve o gün gidicem bu gün gidicem diyorum ama birşey çıkıyor ve gidemiyorum birde bence maddi olarakta bi anda yüklenmektense yavaş yavaş ay ay bölüp almak çok mantıklı ve suan kafamdaki karışıklıgı tarif edemem nerden başlıcagımı bilemiyorum çünkü ama baştan az az alsaydım suan sadece olmayanları düşünürdüm ve onları daha iyi araştırır alırdım bencr benim fikrim
Meri3220 Melisssa3 ne etkeni gayet iyi büyük eşyalardan bir kısmını almışsın zaten cinsiyeti kesinse al kenara koy 30.haftadan sonra yıka ütüle 32de çantan hazır olsun kafan rahat bekle hem yavaş yavaş indirimde yakalayabilirsin zamanla herşey tamamlanır. Sağlıkla kucağınıza alın
bebek308_ Melisssa3 ben 25 haftaalık oldum ismini alışverişini hepsini hemen hemen bitirdim heryerede yazdırdım kasım indjriminden herşeye ismini yazdırdım 😊🧿
[silindi] 16-30 haftalar arası listelerimi yapıp her şeyi aylara bölerek 3 ayrı toplu alımla bitirdim alışverişi hem kolay hem hesaplı oldu, 32de de çantamı kapattım bekliyorum, her an her şey olabilir hazırlıklı olmak lazım düşüncesindeyim ❤️
Mamiko_2020 İlk kızımda 21. Haftada her şeyi tamamdı 😅2.kızımda 23-24te küçük bütün her şeyi aldım 27 haftalığım sadece anne yanı puset eksik bi.2-3 hafta sonrada yıka ütüle yaparım tamamdır 🥰
Nisanmomy Melisssa3 canım ben ağırdan alıyordum. Arkadaşımın gelini erken doğum yapmış hiç bir şey almamışlar erken diye. Bende bunu duyunca 27 gibi çoğu şeyi aldım ufak tefek şeyler kaldı şu an 29 dayım. Rabbim hepimizin bebeğinin zamanında sağlıkla gelmesini nasip etsin 🙏