momdiary06 ben de 21+3 , sadece sırt üstü yatınca hareketlerini hissedebiliyorum (rahim yukarı çıkıyormuş çünkü o pozisyonda) diğer türlü hiç hissetmiyorum:( ve bazen uyurken istemsiz sırtüstü yatıyorum. Ama bu yatışta bebeğe kan akışı iyi gitmediği için önerilmiyormuş benim de kafam karışık…