ikiprensesannesi___ Evet canım, ilk hamileliğim nasip kısmet olursa🥹Heyecan olmaz mııı, resmen her duygu durumunun yaşandığı bir süreçmiş bu annelik. En başta fedakarlık, sonra kaygılar, sevinçler her şey bir arada. Özellikle de insana sabır nedir onu öğretiyormuş🫠Maşallah, Rabbim tüm evlatlarınızı size bağışlasın, her evladı ailesine bağışlasın. Sizin de heyecanınız hep aynıdırr☺️💓