kubra538008 Boş gebelik yaşayıp evde düşük yapanlara bir sorum var . Kaç gün sürüyor bu durum ?6 haftalığım cuma günü lekenlenmem başladı
Bebekkuzu kubra538008 önce kahve leke geldi 1 gece karnım ağrıdı sabah kanamaya döndü o günü düşürdüm. Sonrasında kanamam da çok sürmedi 1 hafta sonra doktora gittim temizlenmişti
bba0110 Ben 5 haftalıkken düşük yaşadım 1 hafta süren kahverengi lekelenmelerim sonrası kanama başladı ve 6 gün de kanamam sürdü regl gibi bir şey yaşamıştım
Bebekkuzu kubra538008 hayır olmadı. Doktor bana söyle tarif etmişti büyük tuvaletin gelmiş de yapmışsın gibi bir rahatlama gelecek diye. Gerçekten öyle oldu. Başkalarına sormadığım halde çok korkutan olmuştu ama korktuğum gibi bir şey değildi.
kubra538008 Bebekkuzu benim çok fazla ağrım olmadı . Kanama da başta kahverengi leke idi şimdi kanama gibi ama az miktarda oluyor . O yüzden düştü de anlamadım mı acaba korktum
kubra538008 Bebekkuzu doktor istersen ilaç tedavisi başlatalım yatışını yapalım dedi ama lekelenme başladığı için evde doğal şekilde olsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Size de çok geçmiş olsun teşekkür ederim bilgilendirme için