25.09.2025 te son kontrolüme gıttım normal sezeryan günüm 29.09.2025 ti Dr hersey normal dedi pazartesine kadar herhangi bı sıkıntı olursa gel ama dedi tamam dedik hastaneden çıktık avm ye uğradık rahmıme bi sancı geldi keskin bişeydi 2. Hamılelıgım ama kızım da olan hamılelıgım çok güzel gectıgı ıcın aradan baya da bı zaman geçti anlam vermedim ne ağrısı olduğunu (kızım normal doğumdu)eve geldik yoruldum diye uzanayım dedım bı akıntı geldi pedi değiştirdim yattım bıdaha geldi bıdhaa degıstırdım bıdaha geldi 7-8 kere geldi o şekilde en sonuncusu daha fazla olunca esımı aradım dru ara dedi aradım 1 su bardağı kadarsa gel dedi hastaneye gıttık ben muayene etmek diye beklerken damar yolum takılınca muayene olmayacak mıyım dedim ameliyathane ekıbı seni bekliyor dediler hem heyecanlıydım hem titriyordum korkudan çünkü sezeryan olmak hiç istemedim ama özel sebeplerden dolayı mecbur kaldım bebekte makat gelıştı spiral iğneden çok korkuyordum ama güç bırsey hıssetmedım doktorum geldi hazır mısın dedi hazırım dedim çok sürmedi 10-15 dk sonra saat 17.58 de oğlumun sesını duydum giydirip yanağıma koydular görümcem de doktor benımleydı sen bebekle git dedim onlar çıktı ben ne kadar kaldım hatırlamıyorum masada ama o karna baskı falan hıssedılıyo yalan soylemıcem amelıyattan çıktım odama geldıgımde hemsıreler annesi bebegı bıraz yoğun bakımda misafir edicez 1-2 saate getiiririrz dediler o an çok önemsemedim sonra geldiler üstümü falan gıydırdiler yürüyüş falan yaptım ama bebegım yoktu sonra geldiler solunum sıkıntısı var 3-4 gün bizimle dediler yazarken bile ağlıyorum Rabbım kımseyı çaresiz bırakmasın perşembe gecesıydı o gece sabah oldu ama bana hiç olmadı ben o dedikleri saatte kaldım hep kulaklarımda 3-4 gün bizimle demeleri toparlayınca Yenidoğana gelip gorebılırsın dediler çok yürüdüm ne kadar yürüdüm bılmıyorum başta esımle yürüdüm sonra kendim yürüdüm bebeğimi görmek için eşimle gittik bebegımı öyle görünce yere yığıldıgım kolum kanadım kırıldı sankı heösıre sızın moralınızın yüksek olması gerek dedi bişeyi yok sadece solunum destegı alıyo sütünüz gelmezse bebek beklenemez dedi kalkıp bıdaha baktım sağım yapın gelin dedi ama sütüm gelmedi çok uğraştım hastaneden bebegım olmadan çıktım sanmasına Dr anne gelıp emzırsın demiş günde 3 kez emzırdım pazartesi eve dönerken telefon çaldı anne bebek uyum odasına gecırıcez sızı diye bebegımle 2 gün de orda kaldık sonra evımıze geldik hep emzırdım çok çabuk büyüdü tadını çıkarmaya çalışıyoruz 2 aylık olacak Inşallah benim hıkayemde bu daha güzel hıkayeler yazmak sızlere nasip olsun canım hamsiler 😘