Arkadaslar kacıncı haftalarda oluyo bu aşı bana doktorum bısey demedı 12-16 ve 16-20 arası 2 doz yapılması gerek ılk genelıkte yazıyo ınternette artık ınternette her yazılan maalesef pek dogru gelmıyo benı saglık ocagından hiç aramadılar sadece 20 haftandan sonra ası ıcın senı arıcam dedı ebe o kadar 2 doz vs hiç bısey denmedı kafam allak bullak oldu