Tiredmother bebeğinizde sorun olacağını zannetmiyorum. Ama beslenmenize dikkat edin ve doğal beslenmeye çalışın. Benim kayınvalideme de hiçbir hamileliğinde kayınpederim ilaç içirmemiş zararı olur diye. Doğumlardan sonra tüm depoları boşaldığı için kayınvalidem hep hastanede yatarmış (kendisinde zaten kansızlık var) ama çocuklarının 4ü de çok sağlıklı maşallah 🙏🏻 Ben de büyük hapları yutamıyorum. Magnezyumu 2’ye bölüp iki seferde içiyorum. Kapsüllerin içini boşaltıp o şekilde içiyorum. Kaç kez tam yutarken geri çıkardım hapı. Kendi sağlığınız için ara sıra da olsa içmeye çalışın. Doğumdan sonra emzirmek, bebeğinizle rahat ilgilenebilmek için kendinize de dikkat edin. Yine olmuyosa dediğim gibi güzel bi beslenme planı hazırlayın ve ona uyun