Tugceaker Kızlar çok şükür 2 li sayılara düştük rabbim hepimizin bebişlerini sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
hatice42_ Tugceaker normal olursa şubatın ikinci haftası ama sezeryan olursa ocak sonu programa göre 79 gün 🥹
Tugceaker anneoluyorummm103 ayyy ne güzel çok az kalmış rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰🤲🏻
Tugceaker Zuleyhadere25 ama çok sıkıcı artık gelsin kavuşayım diyorsun bi yandan doğsun istiyorsun bi yandan doğmasın böyle iyi diyorsun dimi 😂😂😂
Zuleyhadere25 Tugceaker aynen bian dogsun diyosun ama ondan önce evde yapılması gerekenler var temizlik düzen vs strese sokuyorum kendimi ne zaman düzene girecek diyorum ne zamn hallolacak 🥲
Mushab5260 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bizde geri sayım başladı son 10 gün 🥰
Tugceaker Mushab5260 ooo çok az kalmış bitti de valla çok şükür sağlıkla kucağına alman dileğiyle canım benm🥰
Tugceaker Zuleyhadere25 evet canm bende öyleyim işte bide benm çocuklar küçük biri 2 yaşında biri 9 aylık bide 6 aylık hamilelik sıkıntılıyım bende valla