1_Pandackk Merhaba arkadaşlar kaç gündür hiçbir şekilde yolda yürüyemiyorum acile gittim nst cekiliyor sancim var mı acilma vs yok doktoru bekliyorum ebeler bisey demedi doktoru bekliyoruz dediler
Tugceaker 1_Pandackk sancın yok canm yürüyememe sebebin çok artık kanala girmiştir aşağı baskı yapar ben bunu oğlumda yaşadım yürüyemiyodum aşağdan sanki çıkacak gibi oluyordu 2 adım attımı daha çok aşağı iniyormuş gibi oluyordu kafası çıkacakmış gibi hissediyordum ama son haftalarında öyle oluyo canm
Sizdenbirii1 Hafif sancı var sen hissediyo musun yani bildiğim kadarıyla 40 üstü sancı oluyo ama emin değilim
1_Pandackk Sizdenbirii1 evet sancım varmış 1000 mg mai serum verildi kasik ağrısı bel ağrım vardi çok şiddetli ağrılar değildi ama sancılarım 17 altına düştü doktor bir hafta daha kalmasi için cabaliycagiz dedi
Sizdenbirii1 1_Pandackk kac haftalıksın benimde sancılarım var doktor 1 hafta daha dayanalom dedi 37de alcak acılma olmadığı icin sanırım yatış vermiyorlar