Fatmanrkya Bilkent şehir hastahanesinde Feyza şenocak memeç ve özlem gündüz doktorlar nasıl acaba bilgisi olan var mı şu an onlara gidenler var mı kendisi mi bakıyor bilgilendirme yapıyor mu detaylı bakıyor mu fotoğraf veriyor mu?
Prensesmom_ Fatmanrkya 3 uncu gebeligim iki dogumumu da orda yaptim doktorlardan en begendigim. Fatma salih , necati hancerlioglu , mujde zayifoglu karaca cok iyi
Fatmanrkya sumus0638 ben gidiyorum perinatoloji takipliydim yeni geçtim daha Fatma salihi çok övdüler bir kere gittim iyi doktor aslında ama Özlem gündüzü falan da çok duydum ama emin de olamadım yakın tarihte giden var mı diye Feyza hocayı da burda gördüm
Fatmanrkya sumus0638 evet yeliz hoca ve Fatma salihe gittim hangisine sıra bulabilirsem ama ikiside mükemel doktorlar
sumus0638 peki siz içerde muayne olurken başka hastanada alıyolarmı her gidişime içerde bi ton hasta oluyor ne soracagımızı ne konusacagımıda unutuyorum
mervenur06ada sumus0638 şu an sizin işinize yarar mı bilmiyorum biraz zaman geçmiş ama araştıranlar için yazmak istedim Feyza hocaya da gittim Özlem hocaya da ikisi de çok iyiler ama Özlem hoca ultrason fotoğrafı veriyor ama Feyza hoca vermiyor tek eksi artı yönleri bu bence
sumus0638 mervenur06ada feyza hoca vermişti fotograf istediğimde zaten iki kere gördüm her muaynede şuan ona randevu alıyorum ama yok kendisi birde özlem hanıma alıyım
sumus0638 mervenur06ada bazen her doktorun gıcıklıgı tutuyor galiba banada detaylıda gelen doktor konusturmadı ekrana baktırmadı forograf bile vermemişti