Leylak34 ben ilk yürümeye başladım taktım sonra çok aşırı zayıfladığım için korse iki hafta sonra olmamaya başladı çok geniş geldi bıraktım siz rahat yürüyene kadar göbeğiniz normal duruma gelene kadar takabilirsiniz bebeğim bir aylık oldu ve ben sadece ilk hafta düzenli kullandım