Arkadaşlar merhaba, 32 haftalık plesanta previa totalis takipli gebeyim. Dün akşam sancılarım başladı hastaneye yatışın yapıldı ciğer geliştirici vuruyorlar. Bu gece de buradayım 2. Doz yapılacak. Ancak sürecin sonundan tedirginim. Benim gibi süreçlerden geçen varsa tecrübelerinizi yazabilir misiniz ? Bu hafta da doğum yapan küveze giren vs var mı