Zeynepkozan bende 18+2 deyim Bende ara ara kalp atışı tarzı bişey harici hiç bişey hissetmiyorum benimki de erkek benimde ilk hamileliğim geçen gün başlık açtım bu konuda 20- 23 e kadar hatta bekle dediler sonra dayanamayıp 1 hafta erken kontrole gittim bi sıkıntı yokmuş şükür bekliycez heralde bi iki hafta daha canım 😊