meltemmustafa cdss tümör için mi sezeryan oldunuz acaba ben bugün beyin cerrahıyla görüştüm sezeryan öneriyorum dedi kadın doğumdan kagıt almam gerekiyomuş
cdss meltemmustafa benimki mikroadenom. Endokrin doktorum her türlü doğum yapabilirsin dedi , genel cerrahta mikroadenom olduğu için sıkıntı olmaz demişti çok şükür bir sıkıntı yaşamadım da
cdss meltemmustafa kendim istediğim için sezaryen oldum tümörle bir ilgisi yok , ama kağıt vs almadım ben sizin kaç mm