Kızlar merhaba dün akşam kasık ağrısı şikayetiyle acile başvurdum doktor herhangi bir idrar tahlili yapmadı beyaz akıntımın olduğunu söyleyerek donaxyl fitil verdi dün gece ilk dozunu kullandım ancak öncesinde bu kadar olmayan akıntım daha belirgin hale geldi biraz tedirgin oldum fitil kullandıktan sonra bu şekilde olan oldu mu normal mi?