Meltemanneolsun Biz ilk açılışta çakal çökerten zeybeği oynadık sonrasında da Sia’nin SNOWMAN şarkısı ile de vals yaptık🥰😂 herkes çok beğenmişti. Sizlerin nasıldı o ilk heyecan o ilk dans nasıl atlattiniz
onal7 Meltemanneolsun ilk dansımız Vals yaptık bakırköyde dans kursunda eğitim aldık takıdan sonra da zeybekle çıktık sahneye 😻 hocamız çok tatlıydı
[silindi] Meltemanneolsun pandemi geliniyim. Düğün yapmadık minik bir kutlama yapmıştık. Çelik-Dilberim şarkısında dans etmiştik
Meltemanneolsun onal7 ayy bizim gibi 🥰 ben de çok heyecanlanmıştım onları yaparken ama güzel oldu iyi ki yapmisiz
asenazeynep Meltemanneolsun Son Arzum çaldı, sonrasında eşim sürpriz olarak bir ekiple zeybek oynadı🎊
mommyyy2 Meltemanneolsun Müslüm gürses - seni yazdım Gelinliğim aşırı ağırdı ve başımı aşırı sıkı yapmışlardı bayılmamak için zor duruyordum o an 😂