betul_95 Merhaba arkadaşlar 4 aylık hamileyim cuma günü doktor kontrolüm de bebek ve kalp atışı gayet iyi demişti doktorum ama bugün gelen akıntıda hafif pembemsi lekelenmeler gördüm neden olabilir bir bilginiz var mı acaba?
emmy06 betul_95 daha önceki aylarda lekelenme yaşadınız mı, ağrı var mı Ne olur me olmaz acile gidin isterseniz
betul_95 emmy06 evet lekelenmem olmuştu ve rahimde kanama görünmüştü progesteron kullandım ve cuma günkü kontrolümde kanama görünmediği söylemişti doktor ağrım falan yok galiba enfeksiyondan kaynaklı bişey