deletedmom43191 ben cifi fırın içine iyice döküyorum her yerine sonra kapak kısmında iki adet cam oluyor ya biri çıkıyor zaten hep o iki camın arası leke oluyor o cami çıkarıp ona da tezgahta bol cif dokuyorum bir beş dak sonrada o cifi sulandiriyorum lekeler zaten kendiliğinden çıkıyor en iyisi cif bence
Ayruca bazı fırınlarda kendini temizleme özelliği var onu da yapabilirsiniz