Sema5844 Kızlar bebeğim 4 kilo doğdu şu an 13 günlük hem beni emiyor hem süt sağıyorum ve üstüne 60 ml mama içiyor sizlet nasıl besliyorsunuz ve kaç saatte bir uyandırıyorsunuz benim sütüm yetmiyor galiba bebek iri olduğu için hemşire mama vermemi söyledi
Balbebek012 Sema5844 Allah Allah ben de dört kilo doğurdum ama mama ver diyen olmadı tabi siz daha iyi bilirsiniz süt arttirici seyler de kullanabilirsiniz veya nasıl sizin bebeginiz için uygunsa öyle yapabilirsiniz
Balbebek012 Sema5844 bol su tükettim tatlı dan bol bol yedim çok şükür sorun yaşamadım damla var süt arttirici kullanmadum isterseniz siz önce doktora danışın sütünüz yetmiyorsa ona göre değerlendirirsiniz belki de sütünüz yetiyordur mamaya gerek kalmaz en iyisini doktor bilir
Sema5844 Balbebek012 teşekkür ederim aslında kilo almadığı için mama başlattılar ilk etapta bakalım bırakabilecekmiyim