Zeyomr 39+1de doğum yaptım 38+3de doktor çatı muayenesine çağırmıştı müsait olduğunu bebeğin kanalda olduğunu ve kafasına dokunduğunu söyledi uyardım dedi ama naptı tam bilemiyorum ondan sonra nişanım gelmeye başladı 4gün boyunca tabi ara ara düzensiz yalancı sancılar da yaşadım devlette başka doktora nstye girdim ama orda çıkmadı bende hurma tükettim Meryem suresi suya okuttum eşime onu içtim korunmasız ilişki önerdi dr bol bol plates tpunda zıpladım hatta aktif sancım gece başladığında kimseyi uyandırmadan yine plates topundaydım öyle ilerledi sürecim