melikeyimmmmm sanem34001 40. Haftayı 14 ocakta dolduruyoruz bakalım bebişim ne zaman gelmek isteyecek💕
anonim51 melikeyimmmmm bizde 28+2 günlüğüz bizimde Şubat 14 gösteriyor doğum sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz
hatice42_ sanem34001 40 hafta 10 şubatta doluyor ama ben normal doğumdan korkuyorum ilk gebeliğim sezeryan olmak istediğimi söyledim doktora bakalı 🥹
hilal858_ sanem34001 Normalde 18 şubatta haftasi doluyor ama benim 2.cocugum erkek ve erken geldiği için bunda da erken bekliyoruz Ocak sonu veya Şubat başı 🤭😅 bu bebikte bir tık önden gidiyor şuanlik böyle giderse erken gelmesi kaçınılmaz birde normal doğum olucak abisi gibi şimdiden inat ve çok hareketli ters takla atıyor içimde
irmairma hilal858_ ayy benim de 18 şubat 40. Hafta erkek erken mi gelir dersiniz, çok hareketli zaten şuan 🙄
hilal858_ irmairma Ay varya horon tepiyor resmen.. Gelişimine bağlı bence ya bir de ne bilim karnımda durmak istemiyor resmen geçen gün kontrole gittik ters dönmüş bile bacaklar midemde 1 dakika içinde tekrar normal pozisyona geldi yani bizim bu 3.çocugumuz olucak ama eşimle beni şaşirtmaya devam ediyor. Doktorum zaten derin ince senin normalden daha fazla hissedersin hareketleri demişti öyle de oluyor.. Bu haftalar böyleyse son haftalar alalh yardımcim olsun valla
irmairma -hul-ya benim oğlum olacak , 38-39 dan önce gelmesin istiyorum 😌 hayırlısı 💙 18 şubat tam 40. Hafta oluyor