elfozr bende 25 haftadyim bende bı kaç gün hissetmedim çikolata falan yedim uzandım hareket etti sonra sağlık ocağına gittim korktum bı sıkıntı var mı diye kalp atışlarını duydum çok şükür . Ama o zamanlar çok yorulmuştum ebe sen yoruldugun için oda yorulmustur dedi dinlendim şimdi eskisi gbi hareketleri . Birde bu haftlar da uyku düzeni olurmuş eğer ki tedirgin oluyorsan doktoruna sor veya kontrole git .