Mino Hamdolsun bebişim dünyaya geldi artık umudumu yitirmek üzereyken 41+2 de doktor kontrolüme geldim yatışını yapıp suni sancıyla başlayalım dedi odamıza geçtik suni ve NST bağlandı ben elimde tv kumandası takılıyorum 20. Dk sancılar inceden başladı tabi ben seviniyorum oluşumu görücem kakasını falan yapmadan bu işten kurtulucam diye demeye kalmadı bebişin kalp atışları düşmeye başladı acele ebeler suni serumunu çıkarıp bişey taktılar noluyor dedim bişey yok dediler ama var bişey anladık lütfen söyleyin dedim anlattılar olanları sora doktorum geldi rengin karataylı allah razı olsun tekrar suniyi taktırdı 10 dk durmadan tekrar kalp atışları düşmeye başladı kuzumun hemen çıkartırdı bu böyle olmaz hemen sezeryana geçiyorum dedi göz göre göre bekletemem dedi apar topar üzerimi değiştirdiler sondayı taktılar anlamadım bile hiç acımadı boşuna korkmayın sora ameliyathaneye indirdiler sedyeyle yemin ederim anlamadım bile 3. Denemede spinal ile uyuşturdular ayaklarım karıncalandı doktorum göbeğimi sıkmış hissetmedim dedim 5 dk içinde paşam doğdu gösterdiler sora yanımda çocuk doktoru muayene ve iğnelerini yaptı bana tekrar gösterip odaya çıkardılar 20 dk içinde benim dikişlerimi hallettiler doktorumla muhabbet ettik o esnada sora benide çıkardılar odaya gazım hemen çıktı uyuşma bir saatte geçti sürekli ağrı kesiciyle su serum taktılar 4 saat sora sondayı çıkardılar o biraz acıttı sora yürütmek için kaldırdılaaaaar anam ölüyorum dedim iki tur atıp geri geldim ağlıycam nerdeyse sora kalçadan bi iğne yaptı ebem bide serum verdi şimdi mis gibiyim tabi yarına nolur bilmem rabbim neylerse güzel eyler akışına bırakın hayırlısını isteyin ben kurtuldum darısı sizlere işallah 🙏🙏🙏❤️
Mucizesinibekleyenacemianne Mino gözünüz aydın😇🌸 Merak ettiğim bişeyi sormak istiyorum. Medicanada normal doğum diye gittiniz sezaryene döndüya doğum şekli, nekadar fiyat farkı cıkardılar normal doğumla arasında?
Mino Hiçbir fiyat farkı olmadı aynıydı biz bigün fazladan yatış yaptık iğnesi ilacı askeri indirimle 290 daha ödedik