Kızlar ilk doğumum normal oldu 38+6 ile kızım oldum şuan ikinci hamileliğim Buda kız olack Allah izin verirse benim ilk refakatcım alman idi o yurtdışından benim için geldi annem olmadığı için buna da gelecek inşallah normal doğum da gün ayarlanmıyor maalesef bilette alamadı günü belli değil diye ikinci gebelik genelde erken olur diyorlar sizce doğru mu yoksa 40 haftayı bulur mu o kadar gayleliyim ki