Zıbına çok ihtiyacın oluyor kakasi cok sıvı olduğu için bulaşıyor. 5 6 takım işinizi görüyor ben çok küçuk almıyorum 2 haftada büyüyor zaten bebek. 0.3 ay cok almıyorum. Insan hevesleniyor herseyi almak istiyor ama çoğu sey kullanılmıyor. Güzel bir kundak battaniye alabilirsiniz ben 6 aylik almistim aylarca kullanmiştim bu bebegimde de öyle yaptım canım. Hiç abartiya kaçma benden tavsiye:)