Günümüzün malumu,herkes bütçesi kadar yaşamasına rağmen herkes maddi olarak zorlanıyor.
Bizim kredilerimiz çok,bu sebepten mecburi kredi kartına yöneldik,markete gidip iki poşet malzeme alıyoruz her poşet 1.000,00tl.
Kıyafet,sosyalleşme bile lüks olmuş.
Siz neler yapıyorsunuz,önerileriniz var mı😬