33 haftalık olduk vajinada kaşıntı olmaya başladı ve akıntı geliyor enfeksiyon vardır diye düşündüm tahlil yaptırdım temiz çıktı hatta çok düşük enfeksiyonum var diyo ama ben böyle o kısımda batma kaşıntı hissediyorum sizde böyle şeyler yaşadınız mı ne iyi gelir yaşadıysanız