Ozderr ben ilk haftalarda vcye gidemiyodum halsizlikten cok kötü gecirdim o zamanları. Ama doktor dedi son aylarda baslarfaki gbi sıkıntılar olabilir bunlar notmal diye. Bide hareketsizlikten oluyo sanırım ya dogursam bütün yüküm hafifliycek sanki 5 kilo aldım sadece bide fazla kilo alsam düşünemiyorum 😁