Arkadaşlar doktor elips gibi olan yumurtamın uzun tarafını 25 mm, kısa tarafını ise 22 mm ölçtü. Ortalamasını alıyoruz yumurtan 23 mm dedi. Ve bunu dediği gün yumurtam çatladı. Bu şekil ölçüm doğru mu ? sizinde yumurtanızı böyle mi ölçüyorlar ? yumurtam 25 ken mi çatladı diye üzüldüm de bir an